måndag 17 augusti 2009

Ajabaja Jonas !


Fick sms av Jonas igår natt om en rätt rolig sak.. Jag sov just då och svarade inte på hans sms.. Oopps! ;)

02.14
Jag trodde jag skulle *** ***** en polis just precis !

02:23
Jag hatar allt nu...

02:28
800 spänn av snuten.... **** osså!


Tycker synd om honom, men ändå pissa på offentlig plats där polisen kan se han är ju inte så himla smart, eller hur Jonas ? 800 spänn, ajajaj! ;) Haha.. När jag fick reda på varför, va jag på väg hem från burlöv center och satt i bilen, jag satte energidryck i halsen och började asgarva! Hade jag vatt där så hade jag lagt mig ner på marken och skrattat så jag aldrig hade kommit upp igen! :D Hahaha !



Hittade en bild med bevis att detta är ett normalt beteende för Jonas! ;)
( Kass humor jag vet ! :D )
butterfly blogger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar